Sıkça Sorulan Sorular
Activera internet sitesine nasıl üye olabilirim?
Activera internet sitesine üye olmak için “Üye ol” ekranından ulaşacağınız formda sizden istenen bilgileri doldurun. Burada paylaştığınız e-posta adresinize gönderilecek aktivasyon bağlantısına tıklayarak siz de Activera üyesi olabilirsiniz.
Üyelik şifremi unuttum, yeni şifremi nasıl alabilirim?
Şifrenizi unuttuysanız “Üye girişi” bölümündeki “Şifremi unuttum” seçeneği üzerinden Activera’da kayıtlı e-posta adresinizi giriniz. Ardından bu adrese göndereceğimiz aktivasyon bağlantısı yoluyla yeni şifrenizi belirlersiniz.
Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?
Activera’daki kayıtlı bilgilerinizi, üye girişinizin ardından profil sayfanız üzerinde değiştirebilirsiniz. Yaptığınız düzenlemelerin geçerli olması için profilinizden çıkmadan önce “Kaydet” alanına tıklamayı unutmayınız.
Üyelik sırasında verdiğim bilgiler nasıl işleniyor?
Activera markası üyelerine ait bilgileri 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) çerçevesinde işler. Verileriniz, bu yasa dışında kalan hiçbir kişi, kurum veya kuruluş ile paylaşılmaz. Bilgilerinizin KVKK kapsamında nasıl işlendiğine dair ayrıntılı bilgi için internet sitemizde yer alan Aydınlatma Metni’ni okuyabilir veya müşteri hizmetleri hattımızı arayabilirsiniz.
Kişisel verilerimin güvenliği nasıl sağlanıyor?
Bu konu hakkında KVKK Aydınlatma Metni ve Çerez Politikası sayfalarımız üzerinden bilgi alabilirsiniz.
Taksitli alışveriş olanağı var mı?
Evet, kredi kartınızla taksitli alışveriş yapabilirsiniz.
Kapıda ödeme yapmam mümkün mü?
Maalesef, kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Kredi kartı ve banka kartı kullanmıyorum, havaleyle ödeyebilir miyim?
Üzgünüz; kredi kartı dışında bir ödeme seçeneği sunmamaktayız.
Sanal kart kullanarak alışveriş yapabilir miyim?
Mevcutta kullandığınız kredi kartınızın sanallaştırılmış versiyonu ile alışveriş yapmanızın önünde bir engel bulunmamaktadır.
Sipariş verme sırasında teknik bir sorun yaşadım, tutarı ödemiş oldum mu?
Siparişinizin ödeme aşamasında teknik bir sorun yaşadıysanız ve ödeme bilgileriniz reddedildiyse herhangi bir ödeme yapmış olmazsınız. Yine de emin olamazsanız, ödeme yönteminize konu kartınızın hareket dökümünü inceleyebilir veya kartın bağlı olduğu bankanın müşteri hizmetleri hattından bilgi alabilirsiniz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Sipariş iptali için, +90 212 294 61 41 numaralı Müşteri İletişim Hattı’mızdan destek alabilirsiniz.
Siparişim ne zaman gelir?
Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını “Hesabım” bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?” linkinden takip edebilirsiniz.
Siparişimi nasıl iade edebilirim?
Henüz kullanılmadığı belli olan, koruyucu ambalajı açılmamış ve varsa hijyenik bantları çıkarılmamış tüm ürünleri iade edebilirsiniz. Kullanıcı hatası kaynaklı yırtık, sökük veya başka bir hasar taşıyan ürünlerin iadesi mümkün değildir. Ürün size geldiğinde kusurluysa, Activera’ya göndermeniz hâlinde ekibimizin yapacağı incelemenin ardından iadesi konusunda size bilgi verilecektir.
Siparişimin durumunu nasıl öğrenirim?
Siparişinizin durumunu Activera internet sitesine üye girişinizin ardından “Siparişlerim” kısmına tıklayarak görebilirsiniz.
Siparişim bana ne kadar sürede ulaşır?
Sipariş teslimat süresi siparişe konu ürünlerin stok ve temin durumu ile siparişi ulaştıracak kargo firmasının operasyonel durumuna göre değişebilir. Ürün sayfasında yazan teslimat süresi tahmini olarak gereken zamandır.
Teslim aldığım ürünleri nasıl ve kaç gün içinde iade edebilirim?
Sol menüde yer alan “İade Koşulları” başlıklı sayfamız üzerinden konu hakkında kapsamlı bilgi edinebilirsiniz.
İade ettiğim siparişimin ücretini ne zaman geri alabilirim?
İade edilen ve iadesi kabul edilen ürünlerin kredi veya banka hesaplarına yansıması bankadan bankaya değişebilir. Bu nedenle bütün Activera üyeleri için standart bir zaman yoktur. Ücret iade süresini Activera’daki alışverişinizde kullandığınız kartın bağlı olduğu bankanın müşteri hizmetleri ekibinden öğrenebilirsiniz.
Kargoya verilen siparişim hâlâ teslim edilmedi, ne yapmalıyım?
Kargoya verilen ürünler belirtilen süreler içinde size ulaştırılmadıysa, siparişinize ait gönderi numaranızla birlikte ilgili kargo şirketinin müşteri hizmetleri hattına başvurarak siparişinizin son durumunu öğrenebilirsiniz.
E-posta iletişim tercihlerimden Activera’yı çıkarmak için ne yapmalıyım?
E-posta iletişimi Activera kampanyalarından ve size özel avantajlardan haberdar olmanız için önemlidir. Yine de bizden e-posta almak istemiyorsanız size gelen e-postalarımızın en alt kısmında bulunan “Abonelikten ayrıl” seçeneğine tıklayıp ardından gelen ekranda onayınızı belirterek Activera’dan e-posta almayı durdurabilirsiniz.
Activera Çağrı Merkezi’ne nasıl ulaşırım?
Üyelik, satın alma, iade vb. konulardaki sorularınızı, görüş, şikâyet ve önerilerinizi iletmek için +90 212 294 61 41 numaralı hattımızdan Activera Müşteri Hizmetleri ekibimize ulaşabilirsiniz.
İnternet mağazası ile fiziksel mağazalar arasında ürünlerinizin fiyat farkı var mı?
Activera şimdilik yalnızca internet sitesi üzerinden alışverişlere açıktır. Farklı markalara ait mağazalarda gördüğünüz Activera ürünlerinin fiyatı, söz konusu mağazalar tarafından ve bu mağazaların satış politikası çerçevesinde belirlenir.
Kullandığım kartın düzenlediği bir kampanyadan ya da indirimden yararlanamıyorum, ne yapmam gerekir?
Kredi veya banka kartınız üzerinden yararlanmak istediğiniz indirimlerden yararlanamıyorsanız ilgili kampanyanın koşullarını incelemenizi tavsiye ederiz. Alışverişiniz katılım koşullarına uygun olmasına karşın kampanyadan yararlanamıyorsanız öncelikle kartınızın bağlı olduğu bankanın veya kuruluşun müşteri hizmetleri ekibine başvurmalısınız.
Kredi kartım reddedildiğinden siparişimi oluşturamıyorum, neden?
Ödeme aşamasında kredi veya banka kartınız sistemimiz tarafından reddediliyorsa öncelikle kartınızın bakiyesinden veya limitinden emin olmalısınız. Bu noktada bir sorun yoksa kartın bağlı bulunduğu bankanın müşteri hizmetleri hattından bilgi almanız gerekmektedir.
Kargo ücreti nasıl belirlenir?
Kargo ücreti tamamen kargo firmasının inisiyatifindedir. Kargo ücreti, ürünün gönderileceği adresin uzaklığı ile kargo içeriğinin boyutları ve ağırlığına göre değişebilir.
Bir Activera ürününün beden ölçülerime uyduğunu nasıl tahmin ederim?
Beğendiğiniz Activera ürününün sayfasında yer alan “Beden tablosu” kısmına tıklayınız. Satın alacağınız ürünün türüne göre olan tabloyu dikkate alınız ve ardından vücut ölçülerinizi buradaki bilgilere göre değerlendirip bedeninizi seçiniz.
Activera hediye kodumu nasıl kullanabilirim?
Satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra ödeme aşamasına geliniz. Activera hediye kodunuzu “Hediye Kodu” çubuğuna yazıp onayladıktan sonra ücretiniz buna göre yeniden hesaplanır ve ardından ödeme bilgilerinizi girerek alışverişinizi tamamlarsınız.